۷ پاسخ

یبار قیمت کردم یکی قیمت قدیم داشت سایز4 فکر کنم گفت450

خیلی خوبه من راضیم اما جدیدن نگرفتم

من سر دخترم ی بار کرفتن سایزش کوچیک بود و نازک …

خوب نبس

از اسنپ مارکت اطرافت بزنی خیلی بهتر کمکت میکنه گلم

من گرفتم 276

من مولفیکس سایز 4 34 تایی گرفتم 650

سوال های مرتبط

مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان عسلمممم مامان عسلمممم ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی