#پوشک#شیرخشک#تب
نظرتون چیه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

تا ۱۵ روز دیگه جایی ام باقی میمونه؟!😔😔😔

من که میگم کمتر از ۱۵ روزه هم الانم به غلط کردن افتادن که چرا حمله کردن

خب بچه ها چیزی که میگنو باید توان دو بگیری منفیش کنی
یک ماه دیگه شاید خوابید جنگ بریم تدارک ببینیم 🫠🫠🫠

ایران قبول نمی کنه

سوال های مرتبط

مامان 🧸🤎Aylin🤎🧸 مامان 🧸🤎Aylin🤎🧸 ۱ سالگی
مامان مامان جیگر  ❤️ مامان مامان جیگر ❤️ ۲ سالگی