۱۰ پاسخ

من بی حسی شو تجربه کردم تو عملی که شدم اصلا متوجه نمیشی که سوزن وارد کمرت میشه

وای خداروشکر پس درد نداره امپول خیلی ترس داشتم

من برا سرکلاژم امپول بی حسی زدم اصلا ابدا درد نداشت دردش شبیه ی خونگیری یا امپول روغنی بود ...

موقع زدن آمپول بی‌حسی اصلا دردی حس نمیکنی اما بعد از عمل مراقب باش سرتو تا چندساعت تکون ندی و حرف هم نزنی زیاد چون بعدا سردرد میگیری

مگه همه سر سزارین کمردرد میشن؟

من سزارین شدم سر دخترم، هیچ ترسی نداره، هیچی نمیفهمی

درد زیادی نداره
من سرکلاژ شدم و امپول بی حسی زدن درد زیادی نداشت
الکی ترسیده بودم

خب طبیعی زایمان کن

هیچ ترسی نداره من بی حس شدم سر سرکلاژم اصلا ترسی نداشت اصلا چیزی نفهمیدم

منم میترسم ولی میگن درد زیادی ندارع
من از دردشم نمیترسم از اینکه بعدا باعث کمر درد همیشگی بشه میترسم چون خودمم دارم یکم کمردرد

سوال های مرتبط