صیا جوووونم حالت خوبه؟
وضعیت خیلی بده؟ار م بود ک
تو تاپیکهای قبلیتم برات پیام گذاشتم اما ندیدی
تنها قرصی که برای ارامش و تپش،قلب هوبه و بی ضرر وتقرییا میشه گفت بدون تجویز پزشک میشه مصرف کرد پروپرانول هست
من که کارم از گل گاو زبون و قرص گذشته قشنگ رد دادم🙃🙃
صبا حالتون خوبهه؟؟؟میگن تهرانو بد میزنن الان😔
صبا...
بیا مشهد.
اگه با ماشین سخته یه جور با قطار بیاین.
ما یه واحد خونه پدرم خالیه.
یکی هم خونه پدر همسرم.
و وسیله هم اوکیه.
میفهمم خونه رو نمیشه ترک کرد..ولی اخه تا کی بمونی داغون شی؟
تا قبل یک اگه دیدی بگو من شمارمو بذارم.
با همسرت صحبت کن بیا قدمت رو چشم
عزیزم شما واسه طراحی کلاس رفتین یا ت خونه خودتون میکشین،؟
منم خیلی علاقه دارم مداد طراحی چی استفاده میکنین؟
من قرص پروپرانول فقططططط آروم میکنه
بهتره قرص رو بدون تجویز پزشک نخوری
یه ویزیت آنلاین از اسنپ بگیر
هیچی جواب نمیده
امروز خیلی وحشتناک بود
نقاشی ها خودتن؟
من ارامبخش و خواب میخورم ولی اندازه سر سوزنی تاثیر نداره
پرانول بخور
عزیزم جاییو نداری یمدت بری اونجا؟!
منم قلب دردم صبا دیشب ۱۲ تا یکو ربع سمت ما مدام صدا بود
وای صبا 😭😭😭
خدایا کاش تمومش کنن زودتر 😭😭
الهی بگردم 🥺
صبا من ترکیبی پررو میزنم😅
صبحا ک ی فلکستین
همیشه ام ی فلاکس گل گاوزبون و اسطوخودوس و ریشه زعفرون و دارچین دم میکنم تا شب میخورم.
ما که پودر شدیم دیشب تا صبح انقدر زد🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اسطو قودوس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.