۱۸ پاسخ

صیا جوووونم حالت خوبه؟
وضعیت خیلی بده؟ار م بود ک
تو تاپیکهای قبلیتم برات پیام گذاشتم اما ندیدی

تنها قرصی که برای ارامش و تپش،قلب هوبه و بی ضرر وتقرییا میشه گفت بدون تجویز پزشک میشه مصرف کرد پروپرانول هست

من که کارم از گل گاو زبون و قرص گذشته قشنگ رد دادم🙃🙃

صبا حالتون خوبهه؟؟؟میگن تهرانو بد میزنن الان😔

صبا...
بیا مشهد.
اگه با ماشین سخته یه جور با قطار بیاین.
ما یه واحد خونه پدرم خالیه.
یکی هم خونه پدر همسرم.
و وسیله هم اوکیه.
میفهمم خونه رو نمیشه ترک کرد..ولی اخه تا کی بمونی داغون شی؟
تا قبل یک اگه دیدی بگو من شمارمو بذارم.
با همسرت صحبت کن بیا قدمت رو چشم

عزیزم شما واسه طراحی کلاس رفتین یا ت خونه خودتون میکشین،؟
منم خیلی علاقه دارم مداد طراحی چی استفاده میکنین؟

من قرص پروپرانول فقططططط آروم میکنه

بهتره قرص رو بدون تجویز پزشک نخوری
یه ویزیت آنلاین از اسنپ بگیر

هیچی جواب نمیده
امروز خیلی وحشتناک بود

نقاشی ها خودتن؟

من ارامبخش و خواب میخورم ولی اندازه سر سوزنی تاثیر نداره

پرانول بخور

عزیزم جاییو نداری یمدت بری اونجا؟!

منم قلب دردم صبا دیشب ۱۲ تا یکو ربع سمت ما مدام صدا بود

وای صبا 😭😭😭
خدایا کاش تمومش کنن زودتر 😭😭

الهی بگردم 🥺

صبا من ترکیبی پررو میزنم😅
صبحا ک ی فلکستین
همیشه ام ی فلاکس گل گاوزبون و اسطوخودوس و ریشه زعفرون و دارچین دم میکنم تا شب میخورم.

ما که پودر شدیم دیشب تا صبح انقدر زد🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اسطو قودوس

سوال های مرتبط

مامان ‌‌‌‌‌‌‌Den🌊🌎 مامان ‌‌‌‌‌‌‌Den🌊🌎 ۲ سالگی
این عکسه برا شرایط مشابه سری پیشه!❤️‍🩹
ان مع العُسر یُسرا....
بعد از هر سختی آسانی است..
اینو نوشته بودم و با هر صدایی ک می‌شنیدم بچمو بغل میکردم و تند تند تکرارش میکردم تا شاید کمی صدای ضربان قلبم کمتر بشه❤️‍🩹🫂
اینسری چی بگم ک آروم شم؟!
خدایا چراا رنگ آرامش و خوشی رو برا ما پرایویت کردی ؟!
مگه ماها بنده هات نیستیم؟!🥲🫠
خیلی غصه دارم
برا ترس بچه هامون
برا زندگی نکرده خودمون...
هعی درس خوندم اومدم پیشرفت کنم هعی همه چی قطع شد همه چی آشفته شد ❤️‍🩹🥺با وجود تموم محدودیت بچه داریم همش دنبال پیشرفت بودم! ولی چ پیشرفتی ک تا تقی ب توقی میخوره لگد زده میشه ب تخستین پایه اش و همش آوار میشه رو سرم😭🙃
درد دلمو نو ب کی بگیم ما!🥲🫂
خیلی ناراحتم...
خدا فقط خودش میدونه توو دلم چی میگذره چقد حالم دگرگونه❤️‍🩹
امیدوارم سال جدید ی کاری کنه برا هممون ک از ذوق اشک بریزیم و بگیم فکرشو نمیکردیم ی دفعه ای همه چی انقد خوب بشه🥲🤍

در نهایت پوست کلفتی منو باش🥲 هنوزم بعد از این همه خوردن زمین امیدوارم...همچین چیزی فقط از ی ایر آنی برمیاد🫂❤️‍🩹
از خاکسترمون دوباره بلند میشیم

فرزند پروری کودک بچه مادر پوشک زایمان