۳ پاسخ

پسرمنم ۳۴بدنیا اومد با وزن۲۸۰۰
سه ماهگی ۸۷۰۰بود ویک هفته پیش ۹ کیلو با قد۶۸
وفردا هم ببرمش برای واکسن چهارماهگی البته چهارشنبه باید ببرم چون تعطیله فردا میبرم
فقط هم شیرخشک میخوره

اره من ۳۴هفته دنیا اومد ۲۵۰۰بود بعد شد ۲۱۰۰ الان ۵۲۰۰

من الان ۳۸۰۰ دنیا اومد ۲۳۰۰بوده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۸ ماهگی