نسل سوخته شدیم
فقط از خدا میخوام بچه هامون مثل ما آنقدر سختی و استرس نکشن
فک نمیکردم ی پیام تو گهواره اشکمو در بیاره❤️🩹چقد شبیه حال روزای هممونه🥺🙃
چقد به ما ظلم شد و کسی هم نبود که حقمونو بگیره.بی کس و کاری که تو این دو ماه حسش کردیم و تا حالا درک نکرده بودیم 💔کسی نیست که به کمک ما بیاد ما فقط خودمونو داریم ما باید خودمون ظلمو شکست بدیم
منم همش به همینا فکر میکنم
یعنی یروزی میاد دغدغه مون انتخاب رنگ وسیله هایی باشه که میخوایم بخریم نه پولش ؟ یعنی یروزی میاد برنامه ریزی کنیم و بدونیم میشه بهش برسیم نه اینکه هرچی برنامه ریزی میکنی باز یه چیزی پیش بیاد ؟
یروز خوب
یه حال خوب
مگه چی خواستیم از دنیا 💔😭
اگه یه مسول فقط بیاد این تاپیک ها رو بخونه
و واقعا قصدش خدمت به مردم باشه
میفهمه مردم چی میخوان
میفهمه ذات مردم ما چقد ساده وپاک
اخه این مردم حقشون این نیست
یعنی یکی خوب در نیومد که یه بار صدای مردم بشنوه ؟؟
از صبح همش میگم نه برنج ن گوشت خسته شدم انقدر سیب زمینی و تخم مرغ خوردم حالم دیگه داره بد میشه
دلم ی برنج و خورشت میخاد شدید
ای خواهر نگو که من دیگه رد دادم
باورت میشه من دلم میخاد یخچالم پر باشه
فریزر ی گوشتی مرغی باشه
نه اینکه چشمم به کالا برگ بشه فقط
مسافرت و خرج به کنار
همون دلم ی غذا برنج و خورشتی میخاد باورت میشه
حق بود✌🏻👍🏻
حرف دل هممون رو زدی♥️🥴🥴🥴
یعنی میشه زندگی کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نیلاجان دسم خورد پاسخم اومد براتون امانصفه
میخواستم بگم هرکدوم از اون ادیان سخت در تلاشند برای اثبات و ظهورمنجیشون
...واقعا ما میخوایم که فقط یکی باشه که بشنوه ما چی میخوایم
کاش یه انسان پیدا میشد میگفت این کشور خیلی ثروتمنده و حق مردمش فقر نیست که باید سگ دو بزنن و به آرزوهای سادشون حتی نرسن
کاش یه آدم بود که فقط به فکر بچها و خانواده خودش نبود کاش بفکر کل مردم بودن ن فقط رفاه خانواده های خودشون و....
اگه بخوام بگم خیلیع وقتی کسی نیس بفهمه و درک کنه و جواب درست بده آدم میگه دارم به کی چیو میگم
اگه خدایی هست و داره میبینه خودشم میدونه که حق ما این نیست
عزیزانم هرچقد بخوای دنبال آرامش مطلق بدویی ازت فرار میکنه این دنیا پراز چالشه پراز چاله چوله هاییه که باید با تلاش و زحمت و صبر پربشه
هیچ انسانی کامل نیست و مطلقا خوشبخت نیست
غرق در هزار درد بی دوا وطن
ما فقط زندگی معمولی بی دغدغه میخواستیم .شرمنده بچهامون نشیم همین 😔😔
واسه اولین بار یه تاپیکی دیدم به شدت حق
واقعا هی خدا ایشالا برسیم ب روزای خوب بد این همه سختی
دوستان میدونستین امام زمان ظهورکنند ارامش امنیت خوشی برقرارمیشه
روایت داریم ب حدی ک ی خانم با مجمعی از طلا میتونه ازاین سرجهان بره اون سر جهان
میدونستین بیان حقایق خیلی چیزهابرامون روشن میشه پرده از خیلی چیزهابرداشته میشه و....
اونوقت ک ب ارامش حقیقی میرسیم
درحال حاضرباید باهراعتقادو طرزفکری ازخداوند ظهور آقاروبخوایم
تا باجان و دل حس کنیم آرامش رو
اللهم عجل لولیک الفرج
من تو هر عروسی گریم میگیره دلم میخواد داداشام از ورشکستگی درمیومدن دامادشون میکردیم.بخدا ۳نفر دوشیفت کار میکنن.اما هرسال یا جنگه یا تحریمه یا افزایش قیمت دلاره یا اعتراضات. همش دودش تو چشم بازار میره.
باهر کامنتی ک خوندم بغض کردم چقدرر دردامون مشترکه چقدر زندگی نکردیم
میدونی من چی دلم میخواد؟ دلم میخواد خانوادمون مشکل مالی نداشته باشن بعد هممون دور هم خونه مادرم جمع بشیم ناهار خوشمزه درست کنیم بریم بیرون تفریح و ....
دندونم این قد درد میکنه زده بگوشم سه ساله فقط چرک خشک کن ژلفن میخورم نمیتونم درست کنم
تو ایران همچین ارزویی محااالهههه محاال
هعییب
🌱😥😥😥
ایشالا خدا به زودی نجاتمون بده❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.