سلام کته ماست برا بچه هاتون میدین چطور درس میکنید ؟

۳ پاسخ

گاهی سیب زمینی و کدو حلوایی هم میندازم سایز درشت بعد با چنگال لهش میکنم قاطی میکنم

من برنج رو میذارم با اب فراوون بپزه همون اول بهش گوجه رنده شده و عدس اسیاب شده و گوشت چرخی اضاف میکنم وزیرش رو کم میکنم تا یه ساعت اروم بپزه ابش که جمع شد عصاره قلم هم میندازم و دوباره میذارم ریز ریز قل بزنه اخر سر که ابش خیلی کم شد و دیذم تهش داره میبنده (مثل غلظت شیر برنج)خاموش میکنم و بعد با ماست میدم بهش.خداروشکر از سوپ و فرنی بیشتر دوس داره

مگه وصل بود گهواره

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۴ ماهگی
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی