گاهی سیب زمینی و کدو حلوایی هم میندازم سایز درشت بعد با چنگال لهش میکنم قاطی میکنم
من برنج رو میذارم با اب فراوون بپزه همون اول بهش گوجه رنده شده و عدس اسیاب شده و گوشت چرخی اضاف میکنم وزیرش رو کم میکنم تا یه ساعت اروم بپزه ابش که جمع شد عصاره قلم هم میندازم و دوباره میذارم ریز ریز قل بزنه اخر سر که ابش خیلی کم شد و دیذم تهش داره میبنده (مثل غلظت شیر برنج)خاموش میکنم و بعد با ماست میدم بهش.خداروشکر از سوپ و فرنی بیشتر دوس داره
مگه وصل بود گهواره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.