فرزند پروری بچه بچه 💔

تصویر
۱۳ پاسخ

منم رابطمون بعد از بچه دیگه مثل قبل نیست

ولی اینایی که گفتی ربطی به زایمان نداره همه بعد زایمان هیکلشون بهم میریزه یا چاق میشن یا لاغر ترک پوست لک خیلی چیرای دیگه مشکل حایی دیگس اونو باید پیدا کنید

از یه مشاوره کمک بگیر مطمئن باش حل میشه

مردا کلا همینن من پسرم بدنیا اومد یعنی تو نه ماه بارداری من زیاد نکردم که هیچ 8 کیلو هم کم کردم بعداز زایمان هم که نگو یهو از66 اومدم شدم 53 خیلی لاغر شده بودم هیچی بهم نمیومد همیشه میگفت لاغر شدی ک و نت آب شده موند بعداز یک سال بهتر شدم حالا برای دخترم باردار شدم ولی به خودم رسیدم کم نکردم دخترم که بدنیا اومد خیلی کم کم کردم ولی شیر نداشتم بدم سریع چاق شدم حالا میگفت گ ا و شدی 😅 منم توجه نمیکنم مردا همینن چاق بشی میگن چاقی لاغر بشی میگن لاغری
ولی یکم به خودت برس وزنت بره

سلام عزیزم مشاورطب سنتی هستم ازعکس زبان بیماری هاروتشخیص میدیم رایگان دوست داشتی روبیکاپیام بزار09378980780برای چاقی یا لاغری هم بهت دمنوش وروغنورژیم میدیم

چرا اینطوری شده؟باهاش حرف بزن
کاش من هم وزن تو بشم
از ۹۱ به زور شدم ۸۲‌.۳

منم رابطم بعد بچه مثل قبل نیست
قبل بچه خیلی عاشقانه بود بیست و چهار ساعت بوس بوس محبت کلامی بغل
رابطه ج زیاد معا شقه
ولی الان هیچ کدوم نمی‌دونم این مرد ها بعد بچه دار شدن چه مرگشون میشه هرکس دلیل علمیش و می‌دونه توضیح بده

ما بعد بچه بهتر شدیم

یکم به خودت برس ارایش کن لباس خوب بپوش سعی کن یکمم کم محلی کنی

خب تو‌کار بزرگی کردی بچه دار شدن و بزرگش کردن آسون نیست
باهاش حرف بزن بگو حس میکنم رابطمون مثل قبل نیست اتفاقی افتاده ؟ ببین چی میگه

به نظرم صحبت کن باهاش بیین مشکل کجاس

رابطه ما هم بعد بچه سرد شده خیلی زود دعوامون میگیره

بمیرم برات درکت میکنم ولی بنظرم باخودشم حرف بزن ببین چی میگه شاید دلبلی داره

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۱ سالگی