مامانا شما زعفران و اینا می خورید دیگه؟

۵ پاسخ

اره چرا نخوریم؟ الان که دیگه وقت زایمانه باید بخوری

بله عزیزم

اره از اول تو خورشت اینا میریختم کم زیاد نه الانم همینطور

اره من همه چی میخورم
مقدار کمش تو غذا مشکلی نداره

اره بابا
اون ماله ماه های اوله میگن نخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی