ببین تازه ترمیم کردم
عزیزم من چند ساله پیش دکتر بنیادی میزنم کاراش عالیه
عزیزم هیچ ارزونی بی دلیل نیست خاله من رفت ی جا ارزون زد ژلا تو لباش گوله گوله شده بعدم اردکی شده لبش
اتفاقا منم میخاسم پیش جلودار ک جنگ شد
فیلر لب اینقدر گرون نیس ک از 9 میلیون شروع بشه احتمالا این دکتر معروف شده برا همین نرخشم گرون کرده،
اگ دوستت پیش دکتری رفته ک کارش خوبهدو قشنگ در میاره برو همونجا بزن بعدم ترمیم کلا رایگانه چون پوکه ای ک برا شما باز میکنن دیگه نمیتونن ب کس دیگه بزنن این کار بهداشتی نیس برا همین نگه میدارن دفعه بعدی ک رفتی برات میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.