پوشك شيرخشك بچه داري

تصویر
۵ پاسخ

ببین تازه ترمیم کردم

تصویر

عزیزم من چند ساله پیش دکتر بنیادی میزنم کاراش عالیه

عزیزم هیچ ارزونی بی دلیل نیست خاله من رفت ی جا ارزون زد ژلا تو لباش گوله گوله شده بعدم اردکی شده لبش

اتفاقا منم میخاسم پیش جلودار ک جنگ شد

فیلر لب اینقدر گرون نیس ک از 9 میلیون شروع بشه احتمالا این دکتر معروف شده برا همین نرخشم گرون کرده،
اگ دوستت پیش دکتری رفته ک کارش خوبهدو قشنگ در میاره برو همونجا بزن بعدم ترمیم کلا رایگانه چون پوکه ای ک برا شما باز میکنن دیگه نمیتونن ب کس دیگه بزنن این کار بهداشتی نیس برا همین نگه میدارن دفعه بعدی ک رفتی برات میزنن

سوال های مرتبط

مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان آیهان وتودلی❤️ مامان آیهان وتودلی❤️ هفته هفدهم بارداری