من. از اول دکتر برای پسرم نوشته گفته یک و نیم سی سی بده.شما به حرف دکتر گوش بده.چون خیلی قطره خوبیه.هم آهن داره هم فولیک اسید
من فروسیس میدم
بچم به لیپوزوفر حساس بود یوبس میشد
خودمم تالاسمی دارم دکتر گفت احتمالا نویان هم کم خونی داشته باشه دیگه اینو براش نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.