۴ پاسخ

رفلاکسع طبیعیه تا پنج ماه خوب میشن
فقط باید بعد شیر عمودی بغلش کنی اروغشو بگیری نخابونیش اونوقت بالا میاره

اگ پنیرک عیب ندار

اروغشو بگیر

رفلاکس 🥴

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۱ ماهگی