دلیل بالا اوردن شیر چیه؟
ابکیه
پنیری نیس!

۵ پاسخ

دختر منم اینجوریه میگن که زیاد شیر میخوره

زیاد خورده و اروغ شو بگیر

زیاد میدی و آروغش را نمی‌گیری میخوابونی

زیاد خورده

اگه بلافاصله بعد خوردن شیر بزنه بیرون رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان 🩷نجمه🩷آمنه🩷 مامان 🩷نجمه🩷آمنه🩷 ۱۲ ماهگی