دلیل بالا آوردن شیر چی .؟؟؟

۳ پاسخ

رفلاکس

اگه پنیریه معمولا بخاطر پرخوری ولی اگه جهشی و ابکیه رفلاکسه

منم میخوام بدونم چون خیلی دخترم جدیدا بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان احسان و حلما💓 مامان احسان و حلما💓 ۳ ماهگی