نه بابا
اتفاقا اگر نخوری خطر داره
حتما باید مصرف شه وگرنه برای جنین خطرناکخ
یک هاله خیلی کمرنگ .روز هشت ازادسازی زدم .
امکانش هست باردارباشم.پررنگ بشه
من واسه كم كارى حين باردارى كه گرفتم دارم ميخورم
من میخورم...نه چه مشکلی
من حتما بخور تحت نظر باش خطرناکه
۲۸بهمن پریود شدم. بعد از شب سوم تا پنجم قرص لتروزل خوردم. روز سیزده سیکلم.دهم اسفند ساعت دوازده ظهر امپول زدم دوازده شب. اقدامم داشتم. دیروز همینجور تست زدم خیلی خیلی کمرنگ بعد چنددیقه افتاد
ببخشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.