سلام من خودم تا باردار میشم تیروئید میگیرم اکثر خانومای باردار تیروئید بارداری رو میگیرن و قرص مصرف میکنن و بعد زایمان اوکی میشه نگران نباش
سلام اره من الان یه ماهه قرص میخورم
من تیروئید دارم دکتر بهم قرص داده روزانه ناشتا مصرف میکنم
عزیز دلم دارویی ک میده دکتر بهت کلا تیروییدو کنارل میکنه
چیزایی ک میگمو رعایت کن حتما
بعد از مصرف لوتیروکسین اینارو تا ۴ساعت اصلا نخور چون اثر قرص رو خنثی میکنه تو بدنت
چای قهوه ،گردو ،لبنیات مث شیر پنیر …بعد از ۴ساعت مجازی بخوری
و اینارو تا جایی ک میتونی نخور سویا خانواده کلم،شلغم بادوم زمینی کاهو پیچ بروکلی
اینارو اصلا نخوری بهتره چون بو داده ن تیروییدو مختل میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.