۳ پاسخ

من ارده شیره میدم صبحا با خامه، هفته ای دو سه بار میدم خیلیم مفیده

زیادش خوب نیست هاا
تو همون فرنی
فقط یه سر قاشق اونم روژ درمیون بده
خیلی گرمه پسرم تا باسنش دون زد

ارده یا شیره؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی