اوایل سرجی فیکی
بعدشم شورت بارداری
من از شرت فاق بلند و گنی استفاده کردم عالی بود
ترکیه هم رفته بود ۴تا شورت بارداری خریدم که برای بعد بارداری سزارین هم قابل استفاده بود قشنگ تا زیر سینم بالا میاد و خیلی عالیه
من تا نصفه میپوشیدم کششو تامیزدم
من تا ۷روز پانسمان داشتم بعدشم نباید از این شرت قرتیا بپوشی😁از این نخی گلدارا بگیر اونا میاد روی شکم ولی من خودم تا ۱۰روز سرجی فیکس پوشیدم بعدشم از این شرت نخیا
شرت سرجی فیکس بخر رااااحت میشی
سایزم ایکس لارجه
شورت ۴ ایکس لارج میپوشیدم🤣🤣🤣
باید شورت بزرگ بپوشی
من پانسمان ضد اب داشتم تا ۶ روز بعد اون رفتم حموم رفتم مطب بخیه رو کشید پیش نیومد با بخیه شرت بپوشم🤭
سرجی فیکس میپوشیدم اوایل میومد بالا بخیه رو کاری نداشت
بعدها هم شورت رو پایین تر تا میزدم که بالا نیاد
شورت بزرگباید بخری
من میکشیدم بالا رو شکمم..
شرت سایز بزرگ انتخاب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.