سلام پیتزا بخورم اشکال ندارع 😢

۴ پاسخ

تند نخور مثل پپرونی
هر چی دوست داری بخور فقط تند و تلخ نباشه مجازی

افرین به دل و جراتت. ..منکه تا سه ماه رژیمم

بخور خاهر
من ک همه چی میخورم

چرا اشکال داشته باشه؟

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی