۹ پاسخ

کولیکشو اروم کرد ولی خب رفلاکس گرفت🥲

واسه من میدادم یبوست میشود

معجزه‌ست

حواست باشه داروی یخچالیه ها باز شد باید بزاری یخچال

دکتر تجویز کرد
راضی ام
هر ۶ ساعت نیم سی سی

من از کوچیکیش میدمش راضیم

عالیه من راضیم..

کولیک و خوب میکنه

کولیک بهتر شد ولی باعث ریفلاکسش شد!

سوال های مرتبط