۵ پاسخ

واسه من خوب نبود
اینفاکول عالی بود

من اره جالب نبود بجاش قطره بی بی کولیک باریج گرفتم‌

ببین باید بیینی رو بچه تو چطوره اگه جواب نداد تغییز بدی نمیشه به حرف ما گوش بدی
مثلا بچه من گریپ میکسچر براش خوب نبود
ببین بچه تو چی براش جوابه

من دادم چند روز خوب بود بعد دیگه بیقراری بچم بیشتر شد کولیکید داد دکتر

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی