۷ پاسخ

خوبه .ا ایل هر هشت ساعت پنج قطره میدادم .
الان فقط اخرشبا میدم دلدرد نشه

از اول تولدش میدم منتها با سرنگش هم من اذیت بودم هم بچه برا همین قطره چکان شربت دیگه اش رو ک نمیخورد شستم سر شیشه پدیا بست بستم الان خیلی راحت باز میشه و با قطره چکونش میدم

اول هر ۸ ساعت می‌دادم الان صبح وشب

دکتر برا پسرم تجویز کرده عالیه

دکتر بهم گفت هر ۸ساعت نیم سی سی ولی دیدم اسهال شده دیگه فقط همی میبینم دل درد داره سریع بهش نیم سی سی میدم دیگه زودی آروم میشه

من
با همون سرنگ خودش ۵۰میدم‌
عالیه

دکتر به من گفت قبل بی قراری بدم که فایده هم برا پسرمن نداشت

سوال های مرتبط