من راضی بودم هر ۸ ساعت ۸ قطره
کولیک پدیا بست رو هم هر ۸ ساعت ۵ قطره میدادم ولی الان کولیف رو که میدم خیلی از اون بهتره انگار
دكتر اول به من شربت سگانوز داد بنظرم تاثيرى نداشت مجدد بردم پدى لاكت داد به همراه گیرمیچر وكوليكيز اونارو ميدادم سرى دوم همسرم رفت كوليكييز بخره نداشتن پديا بست كوليك داده بودن بهش كَفته بودن اين بهتر از كوليكيزه دكترشوعوض كردم كَفت هيجكدومو نده براش قطره كوليف نوشت و بى بى كار دیروز تا الان میخوره بهتره
من راضی ام هر ۸ ساعت ۷ قطره
من کوليکيز دادم جواب نداد گرميچر خارجي دادم رفلاکس پنهان تشديد کرد پديا بست برا کوليک دادم خيلي خوب بود هشت ساعت ده قطره ميدادم الا جديدا يکم انگار دوباره دلدرد گرفته نميدونم شايد چيزي خوردم اذيتش کرده الان فقط موقع هايي که درد داره ميدم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.