خانوما خیلی واژن درد دارم بخاطر چیه؟؟؟؟

۷ پاسخ

نی نی اومده پایین،فشار میاره

منم

واژن درد همراه با کمر درد یا درد شکمی باشه بچت داره میاد

منم دارم شما ک حای خود داری🤦🏻‍♀️🥹
بچه تو لگن داره میاد کم کم

منم هستم🥲
میشینم درد میگیره
پامیشم درد میگیره
کلا کلافه شدم
شکمم هرکی میبینه میگ خیلی اومده پایین نمیدونم از چیه

وای منم امروز اینجوری شدم .انگار میخواد واژنم پاره شه و بچه بیاد .انقباض و درد ندارم فقط واژنم

بخاطر بارداریه😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی