سریال تمساح خونی خوبه؟؟



فرزندپروری. پوشک. شیرخشک

۸ پاسخ

عزیزم سریال نیست فیلمه من رفتم سینما دیدمش به جاهایی طنز خوبی داشت اما به عنوان یه فیلم طنز انتظارم رو برآورده نکرد حقیقتا من دوستش نداشتم. به قول یکی از مامانا که گفته دیالوگ هاشون بی معنی و هزیون بود راست میگه خیلی جاها اصلا نمی‌فهمیدی دارن چی میگن یه جوری بود

نه افتضاح بود

سینماییه ، من دوس نداشتم

ایرانیه ؟؟؟؟

ديالوگاشون انگار هزيونه بي معني بي مزه

دوست نداشتمش

سینماییه
اره بد نیست

خنده داره

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان کفشدوزک من🐞💝 مامان کفشدوزک من🐞💝 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی
مامان آوینا❤️ مامان آوینا❤️ ۲ سالگی