عزیزم سریال نیست فیلمه من رفتم سینما دیدمش به جاهایی طنز خوبی داشت اما به عنوان یه فیلم طنز انتظارم رو برآورده نکرد حقیقتا من دوستش نداشتم. به قول یکی از مامانا که گفته دیالوگ هاشون بی معنی و هزیون بود راست میگه خیلی جاها اصلا نمیفهمیدی دارن چی میگن یه جوری بود
نه افتضاح بود
سینماییه ، من دوس نداشتم
ایرانیه ؟؟؟؟
ديالوگاشون انگار هزيونه بي معني بي مزه
دوست نداشتمش
سینماییه
اره بد نیست
خنده داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.