پودر موبر استفاده کن خوبه خودم استفاده میکنم
از شوهرت استفاده کن
من از دکترم پرسیدم برا نوره زدن گفت مشکلی نداره توام بپرس
پودر موبر یا همون نوره
موزن بخر دراز بکش و شیو کن راحت میشه پاهات باز کنی موها هم داخل خودش جمع میشه بعد خالی میکنی
با پودر موبر بزن
از حفظ بزن من خودم دیمی میزنم یهو دیدی چپ خیلی صافه هیچی نیس راست اصلا وضعش خرابه😆😆😆
من از 3ماهگی واجبی میزنم
باید با حس لامسه بزنی عزیزم 🥲
من میشینم میزنم حالا هرجاشم موند ک موند دیگ🤣
شوهرجانت
من شانسی میزنم بعضی جاهاشم که بمونی به همسرم میگم نگاه کنه بگه تا بزنم 🤣 😂
پودر موبر
با اینه میشه
یا بده همسرت کمکت کنه یا آینه بزار
بنام خدا با کمک همسرت 😁😁😁
منم نمیبینم باخودم یه آینه میبرم حموم اونجوری شیو میکنم
زیره پات آیینه بزار بعد شیو کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.