خانما کسی از این قطره به بچه‌ش داده

تصویر
۱۱ پاسخ

اره من میدم هم این میدم هم پایولاکت قطره کولیکز قطره میلکازیم قطره کولیکید شربت گریپ میکسجر میدم واسه پسرم

اره من هروز عصر ۵ قطره میدم عالیه

خیلی خوبه برای اسهال پسرم و دلدردش

برای کار کردن شکمشه

اره من برا رفلاکس میدم

بله عزیزم پروبیوتیکه برای اصلاح دستگاه گوارشه

اره برای یه ماهگی قطره خوبی بود

من برای تنظیم گوارش میدادم

من بایو لاکت میدم عالیه

دکتر داده؟

برای کولیک
من اوایل برای کولیک به پسرم میدادم

سوال های مرتبط

مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۹ ماهگی