تا الان فقط راهنمایی میکردیم برای افزایش شیر 😂
بدوش بریز جلو آفتاب خشک شه
اگه شیرت کمه نیازی نیس بدوشی هی یا قرص بخوری خودش قطع میشه برای منم کم بود بدون هیچی خشک شد درد هم نداشتم اصلا
من رفتم دکتر قرص داد
یا شروع کن کم کم بدوش ازش ک کم شه.یا قرص کابرگولین بخور قطع شه
برو دکتر دارو میده چون بذاری بمونه آبسه می کنه خطرناکه
بدوش بزار آفتاب
میخای شیر خشک بدی ؟
وا چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.