میخوام شیر توی سینم قطع بشه و سینم درد نگیره چی کار کنم؟

۹ پاسخ

تا الان فقط راهنمایی میکردیم برای افزایش شیر 😂

بدوش بریز جلو آفتاب خشک شه

اگه شیرت کمه نیازی نیس بدوشی هی یا قرص بخوری خودش قطع میشه برای منم کم بود بدون هیچی خشک شد درد هم نداشتم اصلا

من رفتم دکتر قرص داد

یا شروع کن کم کم بدوش ازش ک کم شه.یا قرص کابرگولین بخور قطع شه

برو دکتر دارو میده چون بذاری بمونه آبسه می کنه خطرناکه

بدوش بزار آفتاب

میخای شیر خشک بدی ؟

وا چرا

سوال های مرتبط