۷ پاسخ

پسر من هم گاهی موقع شیر خوردن ول میکنه سینه رو جیغ میزنه دکترش گفت احتمالا به خاطر رفلاکس .دارو داو

سلام عزیزم رفلاکس نداره؟

برا منم همینه شیشه شیر اونت گرفتم مک نزد مجبور شدم سوراخش کنم

احتمالا میخواد سینتو پس بزنه

منم همین مشکلو دارم

شیشه شیر اونت سری دو قطره شبیه سینه مادره خودتم مایعات زیاد بخور پودر شیر افزا یا قرص یا قطره هر کدومو تونستی بخری بخور شیرت زیاد شه هر روز سوپ بخور همه چیز بخور

ممکنه شیرت کم شده باشه گلم
بدوش ببین چیزی هست یا نه

سوال های مرتبط