۳ پاسخ

لبنیات گاوی ، کنجد و فرآورده های کنجدی، کافئین و کاکائو ،مغزیجات،دلستر و نوشابه و مرکبات رو باید حذف کنی
و اینکه یکسری ها میگن حتی رب و گوجه هم باید خیلی کم و محدود باشه

رفلاکس داره دخترتون
عزیزم اگه میخوای شیر خودتو بدی باید رژیم بگیری

دختر منم اینجوری بود فقط با شیر خودم ریفلاکس داشت با شیر خشک اینجوری نبود که مجبور شدم شیر خودمو قطع کنم

سوال های مرتبط