۲ پاسخ

سوال منم هست
ولی بنظرم اون سینه رو خالی کن بذارشیرش تازه بشع بده ببین میگیره من اینکاروانجام دادم تاحدی خوب بود

منم اینجوریه.اول باید سینه راست بخوره.خیالش که راحت شد خالی شده.اونوقت چپ رو میگیره وگرنه اصلا سینه چپ نمیخوره

سوال های مرتبط