۶ پاسخ

پاشویه کن

پاشویه،اگه پایین نیومد به داروخانه بگو شیاف 125برای نوزاد میخوام یه نصفه بزار

نصف شیاف استامینوفن

پاشویه
دستمال نم کن بزار زیر بغلش

پیاز بذاری کف پاش پاشویه گلاب کنی اگ بازم نیومد پایین پدتب بر استفاذه کنی دگه بعدش عزیزم بینارستان ببر کنترل کنن

شیاف استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی