۲ پاسخ

پاراکید هر۴ساعت روز اول
هر۶ساعت روز دوم
اگه تب کرد پاشویه
من خودم اب و سرکه انگور صنعتی رو زدم به پارچه پاهاشو پاشویه کردم حرارت بدنش اومد پایین
با اب ولرم پاشویه کن

اگر دیدی هر 4ساعت‌ استامينوفن دادی و باز هم تب داشت دستمال با آب گرم خیس کن و بذار روی دلش بالای نافش،مرتب هم تبش را چک کن که از 38 بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری