۳ پاسخ

مامان گفته بودن بدون طعم بهتره
دارچین فک نکنم از ۶ ماهگی مناسب باشه

این باشه

تصویر

دقت کن فوری نگیری
جو دو سر پرک فقط باشه
فوری ننوشته باشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی