۷ پاسخ

شما زلزله رو متوجه شدین؟؟

خدا ازشون نگذره قلبم تو دهنمه

خیلی وحشتناک بود
شما ها کجای کرجین
من جهان نمام
بد جور لرزید خونمون

خدا لعنتشون کنه جنگنده میاد بالا سرمون میزنه میره چه گرفتاری شدیم ‌. صدا جنگنده اومد نشستم منتظر تا بزنه بره هر لحظه ادم میگه الان میزنه اینجارو

وای بچه هامو فقط کشوندم افتادم روشون از ترس

نمی‌دونم هنوز صدای امواجش میاد

😨😨😨😨

سوال های مرتبط