خدا لعنتشون کنه ب حق این شبای عزیز
اوووف خدایا خیلی نزدیک بود
من قله میرم ادرانو زدن وحشتناک بود🥲
منم خیلی دلشوره دارم خدایا به بچه هامون رحم کن
خیلی بد بود ما گلستانیم میگن آدران رو زدن اولی اومد خیلی شدید بود فکردم رعد و برقه بد د می رو زدن خونه لرزییییدا از ترس نمیتونم بخوابم 😭😭😭
انشالله که خداخودش نابودشون کنه مراقب خودتون باشین
خیلی نزدیک بود پاهام داره میلرزه
وای از شدت ترس دندونام داره میلرزه خیلی هوا هم سرده خدا کنه فقط آواره نشبم
الان اینجا هم صدا جنگنده اومد و صدای ۳ تا انفجار اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.