۴ پاسخ

خیابان سمیه رو زده نابود کرده

من رفته بودم مام باب خرید واسه دخترم .صدا جنگنده اومد از بالا سرمون رد شد

تو سایت خبری که تو ایتا دارم زده بود دانشکده داروسازی شیراز رو زده

ول کن شیرازهم نیس

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 ۲ سالگی
مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی
مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی