ماماما دیشب شیراز کجارو زد...ن؟؟؟
#پوشک # شیرخشک #زایمان

۳ پاسخ

بگو کجا رو نزدن از شیراز و صدرا و مرودشت همه جا بوده

ساعت 7صبح بود پادگان ملوسجان زدن ما تقریبا نزدیکیم کل خونم با شیشه ها لرزید خیلی بد بود

........

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی