۷ پاسخ

انشاالله که مثل سابق امن امان بشه همجا

داغون چیزی از تهران نمونده

تا حالا نزدن

زدنمون یساعت پیش

تبریز دو روزه خوبه نسبت به رپزهای قبل

میترسم بزنن دیشب صدا پدافند میومد اینجا هزار بار زدن

امروز که نزدیک ۱۰ بار تبریزو زدن 🙁

سوال های مرتبط

مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی
مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی
مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی