برا من ۶تموم نمیشه اندازه یه ساله
هیچکدوم😂
مث برقو باد دارع میگذره
برا من ماه ۴ دیرتر گذشت
هردوتاشم آسون بود
۵ دیر گذشت🫠
پنج زود گذشت شش انگار دیر
۶ همش تکون میخوره کیف میکنی از وجودش ولی پنج هیچی
پنج بنظرم دیر گذشت شیش خیلی خوبه تکوناشو حس میکنی
پنج برا من فوری تموم شد
شیش
پنج زود گذشت
برا من ۵ طول کشید تموم شه
برا من ماه پنج دیرتر گذشت
من پنجو نفهمیدم اصلا کی تموم شد
هیچکدوم هفت به بعد دیر میگذره
منم فقط ۳ خیلی دیر گذشت
برای من ماه ششم
بستگی به خودت داره
واسه هر کس یجوره هرکسی یجور سختی و استرس میکشه و همین باعث تحولات زمانی میشه :)
برامن ۵ دیر گذشت دو روزه منتظرم برم تو شش همین دوروزم نمیگذره😂
شش وااای مگه تموم میشه 😫😫
برا من پنج خیلی دیر گذشت
پنج برا من خیلی دیر گذشت
۵ برای من دیر گذشت،ماه۶ خیلی زود گذشت
۵🤦♀️
اره برا منم 5 دیر گذش
ماه آخر میگن نمیگذره🙂😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.