مامانا عدسی رو رب باید بزنیم؟
پوشک رفلاکس شیرخشک نان

۴ پاسخ

اون عدس قرمزه ک رب میزنن
عدس قهوه ای نیاز نداره

من تنوع میدم یه وقتایی خیلی کم میزنم یه وقتایی نمیزنم ولی بدون رب بیشتر دوست داریم

میشه نزنی ولی من میزنم اندازه نصف قاشق

ن رب نمیخواد من اصلا رب نمیزنم بد میشه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۳ ماهگی