۲ پاسخ

من نمیکشم جرات ندارم یه وقت خراب شه چه کنم موهامو

والا مشتری های من خیلیاشون خودشون میگن بکش وقتی میخوان شنیون بزنن...ولی در کل نباید ویو بشه

سوال های مرتبط