۳ پاسخ

از منم‌میکرد ولی رفلاکس داشت

طبیعی دختر منم نوزاد ک بود ناله میکرد دکتر گفت یکم ب خاطر دلشونه ک درد میکنه بقیه اشم طبیعی ناله کنه

اگه قرمز میکنه به خودش میپیچه زور میزنه دل‌درد
اگه خرخر میکنه یچیزی میجوه خیلی تکون میخوره رفلاکس

سوال های مرتبط