خیلی بد میزننن😥😥😥







پوشک شیرخشک کودک

۱۴ پاسخ

بگردمتون

بر پدرشون لعنت دیشب تهران رنده کرد

چیو میزنن کجارو میزنن چرا مث ادم اعلام نمیکنن

جنوب تهران کارخونه سیمان زدن ذوب مس زدن

ماهم شنیدیم

ما هم شرقیم خیلی صدای بدی اومد

نمیدونم چرا فقط شبا چشمشون باز میشه
البت ما امروز ظهرم تکونمون داد🤖

مواظب خودتون باشید🥺

کدوم سمتی

اره خیلییییی صدا می آمد
گفته امشب می خوان کله ایی بزنن

خدایا خودت کمک کن صدای جنگنده ها رو می‌شنوین.

عزیزم کدوم خیابونین؟

عزیزم،🥹واقعا وحشتناکه کاش فعلا اونجا نمیموندین

مواظب باشین جایی نداری آدرس میدم بیا خونه ما خواهر

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی