اگر همون جور بود که نیاز نبود هرشب بیان تو خیابونا.
من خانواده شهیدی میشناسم که مذهبی ان و برادرشون شهید شده اما به خون اینا تشنه هسن و حمایت میکنن از جنگ و کشته شدن اینا. حقیقتش عامه مردم دیگه اینجور نیسن. اما خب طرفدارای حکومت اینجورن که بایدم باشن بلاخره سالها رانت و وام و سهمیه و...
چرا منم خیلی دیدم هنوز لقمه و اش و ... درست میکنن میدن
مردمی ک خودشون گرسنه ان فک نکنم ....
ساعت پخشش رو میدونی میخوام نگاه کنم
نمیذارن که مردم ایران زندگی کنن چی میخان از جون مون حالا مردمان کشور خودشون دغدغشون پیداکردن معنای زندگیه🥺
خیلی سریال قشنگیه چند دفعه دیدم
اره الانم دیدم مردم خودجوش لقمه درست میکنن و کمک میکنن به نیروی های نظامی و جهادی و امدادی....
اره تلویزیون نشون میداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.