۸ پاسخ

عزیزم یمقدار سیتریزین بهش بده تا خارشش پاهاش وایسه تا بتونی کار دیگ ای بکنی

اسم داروش بزن تو ذره بین سرچ کن ببین عوارضش چیه

رفلاکس با ورم کلیه فرق میکنه؟

کاش ببری یه وقت آدم چمیدونه اگر حساسیت باشه مثلا از داخل هم مشکل دیگه ایجاد نکنه

خب ببین خطرناکه دارو رو با بچه ببر اینجا یه دکتر نشون بده

وا خب چرا نمیپرسه،شاید بچه به دارو حساسیت داره

از همون ملایر ببرش دکتر،زنگ بزن از دکترش بپرس

به دکترش خودت زنگ بزن

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی