۸ پاسخ

فقط از خدا بخواه

منو لایک کن لطفاً ببینم جواب هارو

من رژیم داشتم همه کاری هم کردم هم خودم و هم شوهرم در نهایت بچم پسر شد به شوهرم رژیم داده بودن کلی بالا پایین بعد به دکتر گفتم چرا اینجوری شد گفت ژنتیک اولویت بالای ۵ تومن سه سال پیش هزینه کردیم دکتر و قرص خوراکی های هم که گفت بخوریم هم بود

لبنیات زیاد بخور من اینقد میخورم 2 تا دختر دارم میگم سومی بیارم پسر بشه شما بگو من چکارکنم 😂

لبنیات زیاد بخور

عزیزم بعد از پریودی که پاک‌شدی نزدیکی داشته باشه قبل نزدیکی تو وان جوش شیرین بشین سعی کن خودت ارضا نشی
خوردنی هایی که داره هم تو نت بزن واست میاره گلم

دعا 😁

فکر میکنم گرمیجات نباید بخورید

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🌱 مامان کوچولو🌱 ۲ سالگی