من لمینیت انجام میدم و دوسش دارم طبیعی تر
فقط لمینیت قد دهی کمی داره، برای کسایی که ناخن کوتاه میپسندن مناسبه
فقط لمینیت، سبک و طبیعی، اصلا هم نمیفته
نه نداره كاشت بهتر
آره لمینت خوبه کاشت سخته بنظر من بدرد کسی میخوره که زیاد کار خانه دار یا کار با آب نداشته باشه
اگر ناخن خودت فرم و مقاومت خوبی داره نمیخوای بلند بشه یه حالت لاک دایم فقط روی ناخنت میخوای لمینت و ژلیش کن یه جور لاک هست فقط روی ناخن خودت ولی اگر فرم ناخنت بده کوتاهه میخوای بلند بزنی و اینا باید کاشت بزنی
کاشت مقاومتش بیشتر از لمینت هست
لمینت یه مدل استحکام سازی محسوب میشه که ناخن نشکنه
من یه بار کردم بعدش دیگه یا کاشت کردم یا ژلیش به نظرم کاشت کنی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.