چرا شکمم حس میکنم داره میاد پاییین؟

۶ پاسخ

منم همینطوریه
حس میکنم اومده پایین
بنظر طبیعیه دیگه
داریم وارد ماه نهم میشیم

برای منم همینطوری شده

کم کم داره برای اومدن آماده میشه

من خیلی وقته اومده پایین

منم حس میکنم هم پایینه هم کوچیکتر شده

خوب باید بیاد پائین دیگه

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد