مامانا شیراز آروم بود دیشب یا ن ؟

۴ پاسخ

دیروز ساعت ۷پایگاه و فرودگاه رو زدن
الانم که غوغا بود
پارک جنت
قصرالدشت
پایگاه
گل سرخ
شهرک صنعتی اینارو نابود کرد

دیشب 7 شب اومد زد و رفت همین الان هم نمیدونم کجا رو زده ولی دوتا جنگنده بود با هم جایی رو زدن که دودش کل شهر گرفته. انگار انبار نفته

آره من که چیزی نشنیدم

نسبت به پریشب، آره

سوال های مرتبط

مامان آرمین. اروین مامان آرمین. اروین ۴ سالگی
مامان آرمین. اروین مامان آرمین. اروین ۴ سالگی